menusearch
bazargani-mohsenazizi.ir

بازرگانی قطعات خودرو مهندس محسن عزیزی فروش فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک

فروش تمامی قطعات نو و استوک
انواع خودروهای خارجی
در بازرگانی محسن عزیزی

۱۴۰۲/۱/۷ دوشنبه
(10)
(0)
بازرگانی قطعات خودرو مهندس محسن عزیزی فروش فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک
بازرگانی قطعات خودرو مهندس محسن عزیزی فروش فیلتر روغن گیربکس اتوماتیک

فیلترو صافی روغن گیربکس های اتوماتیک


فیلتر روغن گیربکس های اتوماتیک، در داخل گیربکس نصب شده و وظیفه آن فیلتراسیون و جداسازی املاح و ذرات از روغن گیربکس و جلوگیری از ورود آنها به بخش مورد نظر است. این ذرات خیلی ریز می‌تواند هم برای گیربکس و هم برای موتور خودرو مضر باشد و به مرور زمان باعث استهلاک این قطعات مهم شود. فیلتر روغن گیربکس این ذرات را از بین برده و از سایش گیربکس و موتور جلوگیری می‌کند. در واقع فیلتر روغن گیربکس در خودرو باعث افزایش کارایی خودرو در بخش‌های مختلف از جمله موتور و گیربکس می‌شود. هر چقدر کارکرد موتور بالاتر برود فیلتر گیربکس زودتر کثیف شده و شتابگیری خودرو نیز کم خواهد شد و عمل تعویض دنده به کندی صورت می‌گیرد. بیشتر اوقات به علت تعویض دیر هنگام صافی و فیلتر روغن گیربکس و از دست رفتن خاصیت روغن گیربکس و بالا رفتن غلظت آن باعث کیپ شدن فیلتر روغن گیربکس شده و در نتیجه قطعاتی مانند باندهای ترمز، صفحه ها و... دچار خرابی می‌شوند.

فیلترها با جذب ذرات مختلف برای جلوگیری از ورود آنها به داخل گیربکس کارایی خود را به مرور زمان از دست می‌دهند. در صورتی که به موقع تعویض نشوند باعث شده جریان روغن به سمت گیربکس دچار مشکل شده و دمای روغن گیربکس بالا برود و گیربکس خودرو دچار آسیب جدی شود. بنابراین توصیه می‌شود با توجه به کیلومتر تعیین شده توسط شرکت سازنده و در سرویس های دوره ای حتما روغن و فیلتر گیربکس های اتوماتیک خودروی خود را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.

 

 

کاربرد فیلتر و صافی روغن گیربکس اتوماتیک در خودرو

دوستان عزیز در سراسر کشور میتوانید برای تهیه و سفارش انواع صافی و فیلتر روغن گیربکس های اتوماتیک از طریق واتساپ و یا شماره های زیر با بازرگانی قطعات خودروی محسن عزیزی در تماس باشید‌.

 

فروش کلیه قطعات نو و استوک انواع خودروهای خارجی و داخلی در بازرگانی محسن عزیزی

989122039748+

989192032448+

شعبه کرمانشاه 08391014149

شعبه تهران 02191094149 

 

هدف ما رضایت شماست

بازرگانی محسن عزیزی

 

کلیه حقوق و قوانین این سایت متعلق به بازرگانی محسن عزیزی بوده و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد‌.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر